כובע מלא שמיים – Hat Full of Sky

דצמבר 8, 2009

כובע מלא שמיים

כובע מלא שמיים (Hat Full of Sky) נכתב על ידי טרי פראצ'ט, סופר עתיר פרסים אשר ספריו המפורסמים ביותר מתרחשים בעולם שנקרא עולם הדיסק. הספר ראה אור לראשונה ב-2004, והינו המשך לבני החורין הקטנים (The Wee Free Men) שיצא ב-2003.  אחריו נמשך הסיפור בחרש החורף (Wintersmith) שראה אור ב-2006. בני החורין הקטנים הינו החלק הראשון בטרילוגיה אותה כתב טרי פראצ'ט. כרבים מספריו של פראצ'ט, גם טרילוגיה זו מתרחשת בעולם הדיסק. ספרי הטרילוגיה כוללים את:

1) בני החורין הקטנים (The Wee Free Men)

2) כובע מלא שמיים (A Hat Full of Sky)

3) חרש החורף (Wintersmith)

הספר מגולל את סיפורה של טיפני אייקינג, ילדה בת 11 בעלת כוחות קסם, אשר מתכוננת להתחיל את הכשרתה כמכשפה. אולם בעוד טיפני מתכוננת לצאת בעקבות גורלה, ישות זרה ומוזרה חשה בכוחותיה, ויוצאת בעקבות טיפני במטרה להשתלט על גופה.

כרגיל בספריו של פראטצ'ט, מאבקה של טיפני אייקינג על עצמאותה כולל אינספור סיטואציות מבדחות, שנונות עד כאב ולעתים מרגשות. עם זאת, הספר זכה להצלחה פחותה מזו של בני החורין הקטנים.

להתרשמות ראשונית מן הספר באנגלית

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.